Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

Δεν περίμενα πως θα 'ρθεις...


κυκλώνει την εικόνα σου ο καπνός...
απ' το τσιγάρο μου, ψάχνω το φάρο μου
το φως από τα μάτια σου να βρώ

την νύχτα που μου είπες σ' αγαπώ
κόπηκε η ανάσα μου, το χέρι κράτα μου
τον δρόμο σου κι απόψε περπατώ

χορεύει η φωνή σου στην σιωπή
του δωματίου μου, είσαι το πλοίο μου
το κατάρτι, τα πανιά μου κι ρωγμή

αν νιώθεις πως τα αστέρια σου μιλούν
λένε την σκέψη μου, ότι 'σαι η στέψη μου
αχτίδα μου, όλα σε 'σένα με οδηγούν

Δεν περίμενα πως θα 'ρθεις
ήμουνα ένας άδειος χάρτης
ουρανός στην γη πεσμένος
απ' την μοναξιά σκισμένος

φοβάμαι στον καθρέφτη να με δω
δικό σου είδωλο, με βλέμμα αμφίβολο
μη με κοιτάξει κ εγώ μέσα του πνιγώ

πλαγιάζω πλάϊ σου, κι ας λείπεις
Άστρο μου αόρατο, ρούχο είμαι αφόρετο
περιμένει το κορμί σου μ'αυτό να ντύσεις...

2 σχόλια:

Η αχτίδα μας..